FAQ

Ofte stilte spørsmål

Hos Allure Watch Rolls har du 14 dagers åpent kjøp. Dette vil si at du fra tidspunktet du mottok varen har 14 dager på å returnere den dersom du angrer på kjøpet. Dersom du sender tilbake innen 14 dager får du pengene tilbake.

Det forutsetter at varen er ubrukt og at varen fortsatt er i originalemballasje. Varer med lukt, merker eller noe som går utover vanlig prøving av vare vil vi anse som et brukt produkt. 

REKLAMASJON

Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette ble oppdaget gi oss beskjed dersom du ønsker å reklamere på dette. Reklamasjon kan rettes til allure.watchrolls@gmail.com

FRAKT

Vi sender gratis til hele Norge ved kjøp av våre klokkeruller. Vi pakker og sender samme dag vi mottar ordren eller i løpet av 1-3 dager.

Ved forhåndsbestilling sendes varen 1-3 virkedager etter vi har fått den på lager, med mindre annet er oppgitt. 


International shipping

Unfortunately, we do not offer international shipping at this moment. We apologise for any inconvenience and appreciate your understanding.

Please send your inquiry by email: allure.watchrolls@gmail.com

Hvor sendes min ordre fra?

Din ordre sendes fra vårt lager i Rogaland. Derfor kan du forvente rask levering i hele Norge, spesielt dersom du bor på vestlandet!

Jeg har flere spørsmål

Lurer du på noe mer kan du sende en epost til allure.watchrolls@gmail.com

Vi svarer så fort vi kan! Kontakt oss også via Instagram.